Manchester en Londen - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu Manchester en Londen - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu

Manchester en Londen

Blijf op de hoogte en volg Judith

25 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

De afgelopen twee weken waren iets rustiger. Ondertussen is iedereen al begonnen met het maken van reisplannen voor de easterbreak, die hier een maand duurt. Daarnaast ben ik de afgelopen weken begonnen met geld op te halen voor het grote Uganda-project deze zomer! Helaas was deze week niet zo succesvol, dus alle donaties zijn nog steeds welkom!! Maar hopelijk gaat het de komende weken wat beter. Donderdag 13 februari was Val's 21e verjaardag. Om haar te verrassen hebben we haar 's ochtends om 7 uur wakker gemaakt met cake, ballonnen en koekjes. Gelukkig had ze het totaal niet zien aankomen en vond ze het heel leuk!! Om haar verjaardag te vieren zijn we 's avonds uit eten geweest bij de Trinity Food Court. Dit is eigenlijk een soort LaPlace-achtig restaurant waar ze hele lekkere dingen hadden! En de avond werd afgesloten in een pub!! Zaterdag 15 februari ben ik naar Manchester geweest. Helaas regende het heel de dag, waardoor we veel tijd in het shopping center hebben doorgebracht, maar we hebben ook nog de kathedraal, het people's history museum en de library gezien! Al met al was het een gezellig dagje! Zondag was een rustig dagje zoals meestal hier. Afgelopen week was er weer een verjaardag. Rebecca uit Canada werd op woensdag 21. Ze gaf een feest bij haar thuis en uiteindelijk zijn we geëindigd in de Bierkeller wat eigenlijk een duitse pub is waar je beerpong kunt spelen. Daar kon ik meteen mijn handbalskills tonen ;), wat er voor zorgde dat we een aantal keer wonnen. Afgelopen weekend ben ik naar Londen geweest met mijn flatmates. Dit was heel leuk ook al was ik er al een keer geweest!! We vertrokken op vrijdag want het was toch nog vier uur met de bus. Het hostel was supermooi en we hadden een kamer zonder vreemde mensen dus dat was al helemaal fijn! Op zaterdag hebben we voornamelijk alle toeristische dingen bezocht zoals de Big Ben, Westminster Abbey, Buckingham Palace, Hyde Park, Harrods, Piccadilly Circus en Trafalgar Square. 's Avonds zijn we vervolgens naar Ministry of Sound geweest, een club die in de top 10 van de wereld staat!! Dit was superleuk ook al waren we vermoeid van het vele lopen de hele dag! Op zondag waren we allemaal moe, daardoor zijn we alleen bij de Tower of London en St. Pauls Cathedral geweest. 's Avonds zijn we weer teruggekeerd naar Leeds.