Uiteten en Liverpool - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu Uiteten en Liverpool - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu

Uiteten en Liverpool

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik nu aan het hiken was, maar helaas zat het tripje vol en kon ik niet meer mee. Maar ik ben gisteren wel al in Liverpool geweest. Daar heb ik het Beatles museum bezocht, wat heel interessant was en daarnaast St. George's Hall, waar een hele aardige man ons toch binnenliet ook al was het eigenlijk gesloten voor 'maintenance'. Gelukkig maar want het was supermooi binnen. Als laatste ben ik nog bij de grootste kathedraal van de UK geweest, wat niet heel groot is als je al bij de St. Pieter bent geweest in Rome, maar toch mooi om te zien :). De dagen daarvoor had ik voornamelijk lessen overdag. In de avonden heb ik geen een keer zelf gekookt, maar wel heel veel mensen ontmoet door op andere plekken te gaan eten. Op woensdag had Monica uit New York een taconight georganiseerd. Helaas was ik te laat voor de taco's maar ze had nog wel pizza dus heb ik dat gegeten. Donderdagavond heb ik voor het eerst in mijn leven Chinese New Year gevierd. Samen met Valerie, Rachael (Australie) en Nanna (Denemarken) ben ik naar een hotpot geweest van een international students organisatie. Dit was heel gezellig!! Daarna zijn we nog in een pub geëindigd waar ze een superlekkere brownie hadden. Vrijdagavond ben ik naar de film geweest (Wolf of Wallstreet) en daarvoor heb ik nog gegeten in een boot die tot restaurant is omgetoverd. En zaterdag was dan de Liverpool trip. Vanavond is het superbowl in Amerika en dat wordt hier op groot scherm uitgezonden in de old bar, dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.