Gearriveerd!! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu Gearriveerd!! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!!

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

Na een lange reis en veel gesjouw met koffers ben ik nu dan toch eindelijk gearriveerd op de universiteit, maar nog wel in mijn tijdelijke accommodatie, wat ook meteen betekent dat ik over 5 dagen weer moet verhuizen helaas.

Gisterenavond zijn we met z'n tweeën vanaf Amsterdam gevlogen naar Leeds. Bij de douane had ik al enorm geluk dat mijn 1,2 kilo te zware koffer toch mee mocht in het vliegtuig. Waarschijnlijk omdat heb vliegtuig nog niet eens halfvol was. Eenmaal in Leeds aangekomen zijn we met de bus naar het centrum gegaan, maar we waren toch iets te lang blijven zitten in de bus waardoor we weer een stuk terug moesten lopen naar het hotel. Ik heb ook al meteen een nadeel van Engelse bussen ontdekt, er wordt niet omgeroepen welke halte de volgende is, waardoor je heel goed moet opletten waar je nu eruit moet.
Ook blijken mensen hier heel hulpvaardig te zijn, al sta je maar een seconde naar een informatiebord te kijken, ze vragen meteen of ze je kunnen helpen. Gelukkig maar, anders liep ik met mijn o zo goede richtingsgevoel nu misschien nog in het centrum van Leeds te zoeken naar het hotel.

Vanmiddag is er nog een welcome event hier op de universiteit voor alle internationals die nu komen studeren voor het tweede semester. Nu ga ik even boodschappen doen, want ik moet nu toch ook weer geloven aan zelf koken. :)

• 23 Januari 2014 - 11:32

Fransien:

Haa Juud,

Leuk! veel plezier en succes!!

• 23 Januari 2014 - 16:37

Willie De Jong:

Wat leuk, Judith. Dit reisverslag. Blijft iedereen toch een beetje op de hoogte.

• 23 Januari 2014 - 18:39

Je Vader:

Goed gedaan Juud dan weten we hoe het je vergaat!! Zet 'm op.