Gearriveerd!! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu Gearriveerd!! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu

Gearriveerd!!

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

Na een lange reis en veel gesjouw met koffers ben ik nu dan toch eindelijk gearriveerd op de universiteit, maar nog wel in mijn tijdelijke accommodatie, wat ook meteen betekent dat ik over 5 dagen weer moet verhuizen helaas.

Gisterenavond zijn we met z'n tweeën vanaf Amsterdam gevlogen naar Leeds. Bij de douane had ik al enorm geluk dat mijn 1,2 kilo te zware koffer toch mee mocht in het vliegtuig. Waarschijnlijk omdat heb vliegtuig nog niet eens halfvol was. Eenmaal in Leeds aangekomen zijn we met de bus naar het centrum gegaan, maar we waren toch iets te lang blijven zitten in de bus waardoor we weer een stuk terug moesten lopen naar het hotel. Ik heb ook al meteen een nadeel van Engelse bussen ontdekt, er wordt niet omgeroepen welke halte de volgende is, waardoor je heel goed moet opletten waar je nu eruit moet.
Ook blijken mensen hier heel hulpvaardig te zijn, al sta je maar een seconde naar een informatiebord te kijken, ze vragen meteen of ze je kunnen helpen. Gelukkig maar, anders liep ik met mijn o zo goede richtingsgevoel nu misschien nog in het centrum van Leeds te zoeken naar het hotel.

Vanmiddag is er nog een welcome event hier op de universiteit voor alle internationals die nu komen studeren voor het tweede semester. Nu ga ik even boodschappen doen, want ik moet nu toch ook weer geloven aan zelf koken. :)


  • 23 Januari 2014 - 11:32

    Fransien:

    Haa Juud,

    Leuk! veel plezier en succes!!

  • 23 Januari 2014 - 16:37

    Willie De Jong:

    Wat leuk, Judith. Dit reisverslag. Blijft iedereen toch een beetje op de hoogte.

  • 23 Januari 2014 - 18:39

    Je Vader:

    Goed gedaan Juud dan weten we hoe het je vergaat!! Zet 'm op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Leeds

Studeren in Leeds

5 maanden op exchange in Leeds

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2014

Laatste lesweken!

17 April 2014

Ierland enzo!!

27 Maart 2014

Easterbreak!

10 Maart 2014

Lake District enzo!

25 Februari 2014

Manchester en Londen
Judith

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 9761

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 22 December 2017

Stage in Toronto!

22 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Leeds

Landen bezocht: