Laatste lesweken! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu Laatste lesweken! - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van Judith Jong - WaarBenJij.nu

Laatste lesweken!

Blijf op de hoogte en volg Judith

09 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

Hallo allemaal!!

De laatste lecture hier in Leeds zit er al weer op :( , dus nu is het tijd om te gaan studeren voor mijn exams. Maar ik zal eerst nog even dit stukje schrijven over de afgelopen weken. Na mijn Ierland trip ben ik dus weer gaan studeren en heb ik al mijn assignments afgerond in de week dat ik hier was in mijn eentje. Gelukkig heb ik toch nog met een aantal mensen kunnen afspreken in die laatste week zodat ik niet helemaal alleen was. Maandag na de break was iedereen weer terug, dus kon het 'gewone' leven weer beginnen. Dat betekende ook weer dat Bierkeller, de beroemde beerpong plek werd bezocht, wat heel gezellig was. Daarnaast kwamen op vrijdag papa en Rutger nog op bezoek voor een paar daagjes!! Dat was een weekend vol met voetbal. Op zaterdag zijn we naar een wedstrijd van Leeds United geweest, de laatste wedstrijd van de competitie en gelukkig speelden ze gelijk. Op zondag hadden we een dagje in Leeds. We zijn naar de Royal Armories geweest en bij het Thackray Medical Museum, dat was wel interessant om te zien. 's Avonds ben ik nog met mijn flatmates naar een supergaaf feest geweest met Tommy Trash, Nervo en Oliver Heldens!! Hierdoor was ik wel de volgende dag moe, want we gingen alweer vroeg naar Manchester. Eenmaal daar aangekomen hadden we een stadiontour geboekt bij het stadion van Manchester United. Als een na grootste stadion van de UK was dat heel leuk om te zien!! 's Middags hebben we nog wat rondgelopen in de winkelstraat van Manchester en 's avonds weer gewoon terug naar Leeds. Dit was helaas alweer het laatste dagje voor papa en Rutger voordat ze weer teruggingen naar huis.
Na een paar dagen extra uitgerust te hebben van deze tripjes, moesten we op woensdag toch echt naar Bierkeller, want er konden Miley Cyrus tickets gewonnen worden!! Helaas wonnen we niks, dus geen Miley Cyrus deze zaterdag :( . Op donderdag had ik geluk, want er was een bloggersevent bij TGI Friday's en omdat de Australiërs allebei bloggers zijn mochten zij komen en namen ze mij mee!! Het event betekende gratis eten en gratis cocktails die je ook nog eens zelf mocht maken!

Helaas heb ik hier nu nog maar 5 weken voordat ik weer terug kom in Nederland, dat is namelijk op 11 juni :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Leeds

Studeren in Leeds

5 maanden op exchange in Leeds

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2014

Laatste lesweken!

17 April 2014

Ierland enzo!!

27 Maart 2014

Easterbreak!

10 Maart 2014

Lake District enzo!

25 Februari 2014

Manchester en Londen
Judith

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 9756

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 22 December 2017

Stage in Toronto!

22 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Studeren in Leeds

Landen bezocht: